مشاهده و ایجاد تیکت‌ها


تیکت یک سیستم پشتیبانی است که به کاربران امکان می‌دهد تا مشکلات، سوالات یا درخواست‌های مرتبط با هاستینگ را به تیم پشتیبانی لیارا ارسال کنند. این سیستم به‌صورت یکپارچه در پنل کاربری لیارا موجود است و به کاربران اجازه می‌دهد به‌راحتی با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنند و مشکلات خود را حل کنند. برای ثبت یک تیکت، کافیست تا بر روی منوی پشتیبانی کلیک کنید؛ در این صفحه تمامی تیکت‌های شما قرار می‌گیرد؛ حال کافیست تا بر روی گزینه ایجاد تیکت کلیک کنید؛ در ادامه بایستی نوع تیکت خود را مشخص کنید.

تیکت ارتباط با متخصص فنی، در جهت ارائه درخواست‌ها و مشکلات فنی است که گاهاً ممکن است در سرورها و خدمات مربوط به هاستینگ رخ بدهد. تیکت ارتباط با واحد مالی و فروش، به مسائل مرتبط با پرداخت‌ها، صورتحساب‌ها و موضوعات مالی می‌پردازد. در نهایت تیکت‌های پیشنهادات رای ارائه پیشنهادات و بازخوردهای سازنده به تیم لیارا استفاده می‌شوند:

work with panel

در صورت عدم نیاز به ادامه گفتگو در یک تیکت، می‌توانید با کلیک بر روی گزینه بستن، آن را ببندید.